PRZEPIS NA PISTACJOWĄ JAGLANKĘ MOCY

Szukasz pomysłu na sycące wegańskie śniadanie, które da Ci energię, by z przytupem zacząć dzień? Wypróbuj przepis na wegańską pistacjową jaglankę mocy!

Ta oto jaglanka świetnie nadaje się i na śniadanie, i na deser, i na posiłek potreningowy (ten ostatni warto uzupełnić koktajlem białkowym), dlatego polecam Ci wypróbować ten przepis i utrwalić go sobie w pamięci!

Masło pistacjowe co prawda do najtańszych produktów nie należy, ale nie będziesz go wyjadać łyżkami dniem i nocą (zapewniam! Sama uwielbiam pistacje, a jednak kupiony ponad miesiąc temu słoiczek pistacjowego masła wciąż mam), więc warto mieć wśród swoich zapasów.

PISTACJOWA JAGLANKA MOCY – PRZEPIS

na 2 porcje

3/4 puszki mleka kokosowego (300 g) – cała śmietanka, czyli stała część + uzupełnić wodą kokosową
3/4 kubka innego mleka roślinnego (170 g), np. sojowego
ok. 0,5 kubka kaszy jaglanej (100 g)
1 czubata łyżka gęstego masła pistacjowego (25 g)
1 łyżeczka słodziku lub cukru (6 g), u mnie słodzik stewia+erytrytol

JAK ZROBIĆ WEGAŃSKĄ PISTACJOWĄ JAGLANKĘ?

Wszystkie składniki wrzucamy / wlewamy do garnka, uzupełniamy szklanką wody, mieszamy i gotujemy. Kiedy masa zacznie wrzeć, zmniejszamy ogień i regularnie mieszamy, bo bestyjka lubi przywierać. Pistacjowa jaglanka jest gotowa, kiedy ma konsystencję budyniu (na który, swoją drogą, można ją zmiksować).

*

Podobało się? W takim razie polub mnie na fejsbuku zaobserwuj na bloglovin, aby nie przegapić kolejnych wpisów!